Všeobecné obchodní podmínky pro využívání služby KEYBOX
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Domanský s.r.o., IČO: 62914910, Domanský Praha s.r.o., IČO: 22272551 a Hyundai Praha Domanský s.r.o., IČO: 01718053 (dále jen kterákoli z uvedených společností jen jako „společnost DOMANSKÝ“) upravují vzájemná práva, povinnosti mezi společností DOMANSKÝ a zákazníkem společnosti DOMANSKÝ při využívání služby KEYBOX pro převzetí nebo předání vozidla zákazníka k servisnímu úkonu v autorizovaném servisu společnosti DOMANSKÝ a doplňují všeobecné podmínky pro servis vozidel značky Toyota, Hyundai.
- Vymezení pojmů:
- Zařízením KEYBOX se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí technické zařízení instalované v areálu společnosti DOMANSKÝ na adrese 195 Zdiby, 250 66 Zdiby, které umožňuje 24hodin denně přijímat vozidla zákazníků společnosti DOMANSKÝ k provedení servisních úkonů a po provedení požadovaných servisních úkonů a platby za poskytnuté služby tato vozidla vydávat zpět a umožnit zákazníkovi bezhotovostní platbu za poskytnuté služby. Zařízení KEYBOX sestává z jednotlivých boxů určených pro uložení dokumentů a klíčů od vozidel zákazníků.
- Servisem se rozumí autorizovaný servis společnosti DOMANSKÝ a veškeré servisní úkony prováděné na zákaznických vozidlech definované těmito obchodními podmínkami (tj. běžné prohlídky, kontroly, provedení svolávací akce, případně další servisní zásahy sjednané po předchozí domluvě).
- Zákazníkem se rozumí osoba, která předává vůz do autorizovaného servisu provozovaného společností DOMANSKÝ a požaduje provedení servisního úkonu na předaném vozidle, tj. provedení díla spočívajícího v servisním zásahu na vozidle, za který se zavazuje zaplatit dohodnutou cenu.
- Smlouvou o dílo se rozumí závazek a smluvní vztah mezi zákazníkem a servisem DOMANSKÝ, který vznikne odsouhlasením obsahu smluvního vztahu včetně těchto obchodních podmínek a všeobecných podmínek pro servis vozidel příslušné značky dle pokynů zařízení KEYBOX, s výjimkou Vyloučených zakázek ve smyslu odst. A.e. níže a současně po odsouhlasení ceny díla vzájemnou e-mailovou komunikací zúčastněných stran či po osobním jednání, nestanoví-li tyto obchodní podmínky něco jiného. Dle takto vzniklého závazku předává zákazník vozidlo servisu DOMANSKÝ za účelem provedení servisního úkonu dle požadavku zákazníka. Společnost Domanský se zavazuje vůz převzít, vykonat servis dle smlouvy o dílo a zákazníkovi vůz předat. Zákazník se zavazuje po servisu vůz převzít a zaplatit sjednanou cenu díla.
- Prostřednictvím služby KEXBOX nelze řešit jakékoli reklamace zákazníka, záruční opravy, opravy vozidla po nehodě a/nebo jakékoli pojistné události (dále jen „Vyloučené zakázky“). V případě Vyloučených zakázek je zákazník povinen se do servisu společnosti DOMANSKÝ vždy osobně dostavit a současně sepsat a podepsat se společností DOMANSKÝ příslušný zakázkový list. Strany berou na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že ve vztahu k Vyloučeným zakázkám smluvní vztah prostřednictvím služby a zařízení KEYBOX nevznikne, neboť pro tyto typy zakázek není služba KEYBOX určena.
- Zařízením KEYBOX se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí technické zařízení instalované v areálu společnosti DOMANSKÝ na adrese 195 Zdiby, 250 66 Zdiby, které umožňuje 24hodin denně přijímat vozidla zákazníků společnosti DOMANSKÝ k provedení servisních úkonů a po provedení požadovaných servisních úkonů a platby za poskytnuté služby tato vozidla vydávat zpět a umožnit zákazníkovi bezhotovostní platbu za poskytnuté služby. Zařízení KEYBOX sestává z jednotlivých boxů určených pro uložení dokumentů a klíčů od vozidel zákazníků.
- Postup pro využití zařízení KEYBOX zákazníkem za účelem předání vozidla do servisu DOMANSKÝ s předchozím objednáním:
- Zákazník servisu DOMANSKÝ při objednání termínu servisu vozidla uvede, že má zájem využít zařízení KEYBOX pro předání vozidla na servis.
- Nejpozději 24hodin (1 pracovní den) před datem předání vozidla na servis odešle zaměstnanec společnosti DOMANSKÝ na emailovou adresu zákazníka zakázkový list, ve kterém je uvedeno číslo zakázky, registrační značka vozidla a rozsah servisních prací s předběžnou cenou servisu. Po odsouhlasení obsahu zakázky tzn.: obsahu a rozsahu servisu a ceny servisu, zarezervuje zaměstnanec DOMANSKÝ pro zákazníka zařízení KEYBOX, a to na dobu 1 pracovního dne, před plánovaným převzetím vozidla na servis.
- Na telefonní číslo registrované v České republice uvedené v zakázce obdrží zákazník přihlašovací PIN kód do KEYBOXU (dále jen „PIN“). Zadáním registrační značky vozidla, telefonního čísla a PIN bude zákazníkovi umožněn přístup do zařízení KEYBOX, kde si zákazník vyzvedne zakázkový list k objednanému servisu a zanechá ve schránce klíče od vozidla. Po marném uplynutí data a času sjednaného termínu přijetí vozidla na servis, bude přístup zákazníka do zařízení KEYBOX odmítnut a vozidlo nebude na servis přijato.
- Před vložením klíče do zařízení KEYBOX je zákazník povinen vozidlo zaparkovat čisté na označeném parkovacím místě, které se nachází poblíž KEYBOXU a bezpečně jej uzavřít. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že vyznačená parkovací místa a zařízení KEYBOX jsou pod trvalým videodohledem.
- Po vložení klíče je zákazník povinen zařízení KEYBOX uzavřít, jinak odpovídá za veškeré škody způsobené jeho neuzavřením.
- Zákazník servisu DOMANSKÝ při objednání termínu servisu vozidla uvede, že má zájem využít zařízení KEYBOX pro předání vozidla na servis.
- Postup pro využití zařízení KEYBOX zákazníkem za účelem předání vozidla do servisu DOMANSKÝ bez předchozího objednání:
- Má-li zákazník zájem o využití k předání vozidla na servis zařízení KEYBOX bez předchozího objednání, je zákazníkovi tato služba umožněna pouze v případě, že je v daném okamžiku na příslušné provozovně společnosti DOMANSKÝ k dispozici volné zařízení KEYBOX.
- Za účelem vložení klíče od vozidla uvede zákazník v zařízení KEYBOX registrační značku vozidla a telefonní číslo registrované v České republice.
- Před vložením klíče do zařízení KEYBOX je zákazník povinen vozidlo zaparkovat čisté na k tomu určeném a řádně označeném parkovacím místě, které se nachází poblíž KEYBOXU a bezpečně KEYBOX uzavřít. Zákazník bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že vyznačená parkovací místa a zařízení KEYBOX jsou pod trvalým videodohledem.
- Po vložení klíče od vozu je zákazník povinen zařízení KEYBOX uzavřít, jinak odpovídá za veškeré škody způsobené jeho neuzavřením.
- Za účelem uzavření objednávky na servis je nejpozději do 24h (1 pracovní den) zákazník kontaktován na uvedeném telefonním čísle a následně na zákazníkem oznámený e-mail zaměstnancem společnosti DOMANSKÝ, nejdříve však první pracovní den následující po dni, kdy došlo k aktivaci zařízení KEYBOX zákazníkem, tzn. vložení klíčů a uzavření schránky zařízení KEYBOX.
- Oprávněný zaměstnanec společnosti DOMANSKÝ kontaktuje zákazníka na uvedeném telefonním čísle a se zákazníkem si odsouhlasí rozsah a předběžnou cenu požadovaného servisu. Následně zákazníkovi zašle na emailovou adresu zakázku, ve které je uvedeno číslo zakázky, registrační značka vozidla a obsah a rozsah servisních prací s předběžnou cenou servisu a zákazník se zavazuje takto připravenou a servisem DOMANSKÝ navrženou smlouvu o dílo odsouhlasit, jinak smlouva nevznikne.
- Má-li zákazník zájem o využití k předání vozidla na servis zařízení KEYBOX bez předchozího objednání, je zákazníkovi tato služba umožněna pouze v případě, že je v daném okamžiku na příslušné provozovně společnosti DOMANSKÝ k dispozici volné zařízení KEYBOX.
- Vyjádření souhlasu zákazníka s předběžným rozsahem servisních prací na vozidle a předběžnou cenou servisu
- Vyjádřením souhlasu zákazníka s předběžným rozsahem servisních prací na vozidle a s předběžnou cenou servisu dojde k uzavření příslušné smlouvy o dílo mezi společností DOMANSKÝ a zákazníkem, budou-li rovněž splněny další podmínky stanovené těmito obchodními podmínkami. Následně bude ze strany společnosti DOMANSKÝ přikročeno k servisu předmětného vozidla po jeho fyzickém přistavení zákazníkem.
- Zákazník bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že předpokládaná cena servisu je pouze orientační a předběžná. Společnost DOMANSKÝ si vyhrazuje právo po provedení odborné diagnostiky, která je součástí servisu, stanovit aktualizovanou cenu servisu vozidla, která reflektuje zejména zjištěný rozsah a povahu vad vozidla, předpokládaný rozsah prací a potřebného materiálu. Společnost DOMANSKÝ si vyhrazuje právo měnit cenu opakovaně, dojde-li, byť i v průběhu prací, ke zjištění neznámých či nových skutečností majících vliv na rozsah servisních prací a potřebného materiálu. Dojde-li ke změně ceny s ohledem na předchozí dvě věty tohoto odstavce, společnost DOMANSKÝ si vyžádá souhlas zákazníka se změnou ceny servisu s odůvodněním určení nové ceny, pokud dále není stanoveno jinak. Odsouhlasí-li zákazník cenu servisu, je zákazník povinen zaplatit společnosti DOMANSKÝ konečnou, aktualizovanou cenu servisu. Zákazník výslovně souhlasí s tím, že konečná cena servisu se od předpokládané nebo předběžně stanovené ceny servisu může lišit až o 10% a uzavřením smlouvy o dílo zákazník výslovně prohlašuje, že takové navýšení ceny servisu akceptoval již udělením svého souhlasu s předběžnou cenou, bez výhrad s takto navýšenou cenou servisu souhlasí a tuto cenu se zavazuje zaplatit. Zákazník je povinen zaplatit společnosti DOMANSKÝ za provedený servisní zásah naúčtovanou cenu servisu, která může být případně navýšena až o 10% oproti původní - předpokládané ceně servisu, a to bez povinnosti společnosti DOMANSKÝ účtovanou cenu se zákazníkem předem projednávat a vyžadovat si jeho dodatečný souhlas.
- Vyjádřením souhlasu zákazníka s předběžným rozsahem servisních prací na vozidle a s předběžnou cenou servisu dojde k uzavření příslušné smlouvy o dílo mezi společností DOMANSKÝ a zákazníkem, budou-li rovněž splněny další podmínky stanovené těmito obchodními podmínkami. Následně bude ze strany společnosti DOMANSKÝ přikročeno k servisu předmětného vozidla po jeho fyzickém přistavení zákazníkem.
- Postup pro využití zařízení KEYBOX za účelem převzetí vozu ze servisu od společnosti DOMANSKÝ
- Po ukončení servisu informuje zaměstnanec společnosti DOMANSKÝ zákazníka telefonicky či e-mailem o vykonaném rozsahu servisních prací na vozidle a o konečné ceně servisu, tj. ceně za provedení díla.
- Má-li zákazník zájem o převzetí vozidla prostřednictvím zařízení KEYBOX, je zaměstnancem DOMANSKÝ zákazníkovi vygenerován a zaslán PIN na telefonní kontakt uvedený na zakázce servisu formou SMS.
- Pro vyzvednutí klíčů od vozidla je zákazník povinen do zařízení KEYBOX zadat PIN případně je-li vyzván též registrační značku vozu. Následně je zákazníkovi na uvedené telefonní číslo zaslána SMS s autorizačním kódem, který musí zákazník zadat do zařízení KEYBOX.
- Zákazník je povinen převzít vůz prostřednictvím zařízení KEYBOX nejpozději do 24hodin od okamžiku doručení SMS obsahující PIN kód.
- Faktura – daňový doklad vystavený společností DOMANSKÝ za provedený servis, je dle předchozí domluvy se zákazníkem zaslán emailem nebo předán v papírové formě spolu s klíčem od vozidla prostřednictvím zařízení KEYBOX.
- V případě, že zákazník před vyzvednutím servisovaného vozu prostřednictvím zařízení KEYBOX dosud neuhradil příslušnou cenu za provedený servis, je zákazníkovi umožněn přístup do zařízení KEYBOX a k vozu a klíčům od vozu až v okamžiku, kdy uhradí cenu servisu prostřednictvím platebního terminálu umístěného přímo na zařízení KEYBOX.
- Zmešká-li zákazník stanovený termín pro převzetí vozu ze servisu, je odmítnut zákazníkovi přístup do zařízení KEYBOX. V takovém případě je zákazník povinen opětovně v pracovní době kontaktovat společnost DOMANSKÝ a požádat o vygenerování nového přístupového PIN kódu k zařízení KEYBOX či zakázku dořešit a vozidlo převzít od společnosti DOMANSKÝ osobně.
- Zákazník tímto bere na vědomí, že je povinen nakládat s PIN kódem a autorizačním kódem obezřetně a s maximální opatrností – zejména jej nesdělovat třetí osobě a uchovávat jej vždy v tajnosti. V případě, že zákazník poruší svou povinnost nakládat s těmito údaji obezřetně, či dopustí, byť i z nedbalosti, aby k těmto údajům získala třetí osoba přístup, nenese společnost DOMANSKÝ jakoukoliv odpovědnost za odcizení, zcizení či poškození vozidla nebo za jakoukoli další škodu způsobenou zákazníkovi v důsledku zpřístupnění těchto údajů třetí osobě.
- V případě zapůjčení náhradního vozidla zákazníkovi, může být převzetí vozu ze servisu od společnosti DOMANSKÝ podmíněno vrácením zapůjčeného náhradního vozidla.
- Po ukončení servisu informuje zaměstnanec společnosti DOMANSKÝ zákazníka telefonicky či e-mailem o vykonaném rozsahu servisních prací na vozidle a o konečné ceně servisu, tj. ceně za provedení díla.
- Nebezpečí škody na vozidle
- Nebezpečí škody na předávaném vozu zákazníkem do servisu DOMANSKÝ, přechází na společnost DOMANSKÝ nejdříve okamžikem vyjmutí klíče od vozidla ze zařízení KEYBOX zaměstnancem společnosti DOMANSKÝ. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že před vlastním vyjmutím klíče ze zařízení KEYBOX pověřeným pracovníkem společnosti DOMANSKÝ proběhne zdokumentování stavu exteriéru vozidla (fotograficky, videonahrávkou či jinak) a tento stav bude písemně zdokumentován; ohledně stavu vozidla přitom platí, že se nacházelo ve stavu, v jakém jej zdokumentoval pověřený pracovník společnosti DOMANSKÝ. Zákazník bere na vědomí, že po vyjmutí klíče ze zařízení KEYBOX zaměstnancem společnosti DOMANSKÝ proběhne bez zbytečného odkladu po vyjmutí klíče zdokumentování stavu interiéru vozidla, včetně zavazadlového prostoru (fotograficky či jinak). K přechodu nebezpečí škody na vozidle na společnost DOMANSKÝ však nedojde v případě, že zákazník požaduje provedení Vyloučené zakázky, ani v případě, že z jakéhokoli důvodu nedojde k uzavření Smlouvy o dílo na příslušnou servisní zakázku.
- Nebezpečí škody na přebíraném vozidle zpět zákazníkem od společnosti DOMANSKÝ, přechází na zákazníka okamžikem, kdy je zákazníkovi umožněno s vozidlem nakládat, tj. vložením klíče od servisovaného vozidla do zařízení KEYBOX a okamžikem odeslání vygenerovaného PIN kódu na telefonní číslo zákazníka formou SMS. Zákazník je povinen vozidlo okamžitě při převzetí na místě zkontrolovat. V případě zjištění případného poškození vozidla je zákazník povinen okamžitě a bezprostředně po převzetí a na místě převzetí vozidla tuto skutečnost zdokumentovat (fotograficky a videonahrávkou) a ihned nahlásit poškození společnosti DOMANSKÝ nebo v případě vyzvednutí vozidla po pracovní době servisu nahlásit škodu osobě provádějící ostrahu objektu. Za jakékoliv později ohlášená poškození vozidla nenese společnost DOMANSKÝ jakoukoliv odpovědnost.
- Společnost DOMANSKÝ rovněž nenese odpovědnost za škody na vozidle zákazníka vzniklé v důsledku nepředvídatelných okolností, přírodních katastrof, krádeže, vandalismu, povětrnostních podmínek (kroupy atd.) nebo jiných událostí, které nejsou přímým důsledkem provádění servisu a nenese odpovědnost za škody na věcech ve vozidle odložených.
- Nebezpečí škody na předávaném vozu zákazníkem do servisu DOMANSKÝ, přechází na společnost DOMANSKÝ nejdříve okamžikem vyjmutí klíče od vozidla ze zařízení KEYBOX zaměstnancem společnosti DOMANSKÝ. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že před vlastním vyjmutím klíče ze zařízení KEYBOX pověřeným pracovníkem společnosti DOMANSKÝ proběhne zdokumentování stavu exteriéru vozidla (fotograficky, videonahrávkou či jinak) a tento stav bude písemně zdokumentován; ohledně stavu vozidla přitom platí, že se nacházelo ve stavu, v jakém jej zdokumentoval pověřený pracovník společnosti DOMANSKÝ. Zákazník bere na vědomí, že po vyjmutí klíče ze zařízení KEYBOX zaměstnancem společnosti DOMANSKÝ proběhne bez zbytečného odkladu po vyjmutí klíče zdokumentování stavu interiéru vozidla, včetně zavazadlového prostoru (fotograficky či jinak). K přechodu nebezpečí škody na vozidle na společnost DOMANSKÝ však nedojde v případě, že zákazník požaduje provedení Vyloučené zakázky, ani v případě, že z jakéhokoli důvodu nedojde k uzavření Smlouvy o dílo na příslušnou servisní zakázku.
- Zpracování osobních údajů a závěrečná ustanovení
- Pro účely zajištění závazků vyplývajících ze záručních podmínek, pro statistické účely a pro možnost zákazníka být informován o dalších nabídkách společností ze skupiny DOMANSKÝ dává tímto zákazník svým zadáním servisu do zařízení KEYBOX v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění (dále jen „ZOÚ“), jakož i v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (dále jen „Nařízení GDPR“) výslovný souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Souhlas platí do doby jeho písemného odvolání. Zákazník dále bere na vědomí a souhlasí s tím, že společnost DOMANSKÝ je oprávněna zpracovávat osobní údaje zákazníka i bez výslovného souhlasu, a to způsobem a za podmínek uvedených v Nařízení GDPR.
- Společnost DOMANSKÝ tímto potvrzuje a zavazuje se, že bude nakládat s informacemi, které o sobě zákazník uvedl, plně v souladu se ZOÚ a s Nařízením GDPR. Zákazník tímto uděluje společnosti DOMANSKÝ, jakož i všem společnostem ze skupiny DOMANSKÝ uvedeným v záhlaví těchto obchodních podmínek, oprávnění shromažďovat, zpracovávat, uchovávat a užívat údaje, které o sobě zákazník uvedl, a to: jméno, příjmení, obchodní firma (název), adresy, bydliště, sídla, IČ, DIČ, data narození, adresy elektronické pošty, telefonní čísla. Tyto údaje budou zpracovávány v elektronické formě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem, a to pro účely informačních a účtovacích systémů, pro využití v rámci marketingových akcí, za účelem vývoje a zlepšení služeb a za účelem informování zákazníka, zejména o nových produktech servisu. Osobní údaje budou zpracovávány na dobu potřebnou k plnění smluvních a zákonných povinností servisu či společnosti DOMANSKÝ. Zákazník tímto výslovně potvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje jsou přesné, pravdivé a správné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Zákazník dává výslovně souhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění, a to servisem nebo kteroukoli ze společností DOMANSKÝ uvedených v záhlaví těchto obchodních podmínek.
- Je-li zákazník spotřebitelem, platí pro něho rovněž tento odstavec obchodních podmínek. Je-li smlouva o dílo uzavírána prostřednictvím komunikace na dálku, pak má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku. Dojde-li k odstoupení od smlouvy o dílo ze strany spotřebitele, je spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ze sjednané ceny, jež odpovídá hodnotě poskytnutého plnění ze strany servisu DOMANSKÝ. Spotřebitel tímto výslovně žádá, aby společnost DOMANSKÝ započala s plněním svých povinností dle smlouvy o dílo bezprostředně po jejím uzavření, tj. již během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy, přičemž současně výslovně souhlasí s tím, aby společnost DOMANSKÝ splnila své smluvní povinnosti před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy – v takovémto případě není spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit. V případě, že dojde mezi společností DOMANSKÝ a spotřebitelem ke sporu vyplývajícímu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu pro mimosoudní řešení spotřebitelským sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.
- Je-li zákazník spotřebitelem, k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Zákazník a společnost Domanský se pro případ sporu rovněž dohodly v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963., občanský soudní řád, v platném znění na místní příslušnosti soudu prvního stupně, a to Obvodního soudu pro Prahu 9.
- Pokud smlouvou založený právní vztah obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak zákazník a společnost Domanský tímto sjednávají, že tento jejich vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není zákazník, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit a která by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení článku 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008, o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy, v platném znění (Řím I.).
- Zákazník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu společnosti DOMANSKÝ postoupit jakoukoli svou pohledávku vůči společnosti DOMANSKÝ na třetí osobu či provádět započtení pohledávek.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není žádným způsobem dotčena platnost ostatních ustanovení obchodních podmínek či smlouvy. V případě, že se některé ustanovení těchto obchodních podmínek stane neplatným či neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná.
- Společnost DOMANSKÝ je oprávněna kdykoliv jednostranně změnit tyto obchodní podmínky.
- Tyto obchodní podmínky jsou umístěny na webové stránce: https://zdiby.toyota-domansky.cz/majitele/nova-sluzba-keybox/obchodni-podminky
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.2.2025
- Pro účely zajištění závazků vyplývajících ze záručních podmínek, pro statistické účely a pro možnost zákazníka být informován o dalších nabídkách společností ze skupiny DOMANSKÝ dává tímto zákazník svým zadáním servisu do zařízení KEYBOX v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění (dále jen „ZOÚ“), jakož i v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (dále jen „Nařízení GDPR“) výslovný souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Souhlas platí do doby jeho písemného odvolání. Zákazník dále bere na vědomí a souhlasí s tím, že společnost DOMANSKÝ je oprávněna zpracovávat osobní údaje zákazníka i bez výslovného souhlasu, a to způsobem a za podmínek uvedených v Nařízení GDPR.